Forum Motoryzacja Strona Główna Motoryzacja

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Witam wszystkich...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Motoryzacja Strona Główna -> Motocykle
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sewek1234




Dołączył: 14 Cze 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OStrowiec Świetokrzyski

PostWysłany: Pią 9:28, 15 Cze 2007    Temat postu: Witam wszystkich...

Witam wszystkich Very Happy widze że to dział dla mnie Razz pierwszy temat bd o nowej cbr-ce 600 które najczęściej są przywożone do nas ze stanów zjednoczonych
dane techniczne:O tak, nowe jest przede wszystkim piękne. Styliści Hondy skorzystali z wszelkich pomysłów konkurencji i zafundowali nam mocną pigułę wstrząsową. Jest tu nieco z Yamahy R6, nieco z Suzuki GSXR i tyci z Kawasaki ZX6R. I choć jest w niej wiele podobieństw do konkurencji, to nadal nowa CBR600RR ma swój styl. Rzekłbym nawet - wreszcie go ma! Wcześniejsza też była ładna, ale jakaś taka niewyraźna. Obecnie to się zmieni i to dość radykalnie. Idąc od przodu - jest centralny wlot doładowania dynamicznego, nieco niżej mini lotki pełniące funkcje spojlerów. Boczne owiewki są szczątkowe, podobnie jak w Suzuki GSXR i wyprofilowane wyłącznie w celu właściwego kierowania strug powietrza. Od połowy po sam tył rewolucji już nie ma. Zniknęły te fajne wloty na zadupku, ale dzięki temu stał się on smuklejszy. Dziwne jest pozostawienie całkowicie tradycyjnych kierunkowskazów. Pod zadupkiem pozostał tłumik, czyli kolejny element stylistyczny, który już nie jest trendy. Nie szkodzi, całokształt jest świetny i właściwie wyważony.Nowa, odchudzona rama, nowy, lżejszy silnik, nowy wahacz, też lżejszy. Honda schudła niemal o 20kg! Z poprzednich 163,7kg pozostało obecnie 154,6 kg to jest...REKORD!

Nie dziwi to dopiero, kiedy dowiemy się, że właśnie redukcja masy była mottem przewodnim inżynierów Hondy. Zaczęli od serca i po ciężkiej pracy i tak lekką jednostkę udało się wyszczuplić o kolejne 2kg. Niby przy okazji silnik nowej CBR600RR stał się bardziej kompaktowy. Jest niższy, węższy i krótszy, a do tego, jak to u Hondy, pracuje niczym szwajcarski zegareczek. Słaby byłby to motyl gdyby latać nie umiał, dlatego podczas redukcji masy nie zapomniano o osiągach. Na sprzęgle nowy silnik pokazuje całe 118KM, które osiąga przy 13.500obr./min. To nie wszystko, co potrafi wykrzesać. Parametry mogą jeszcze ulec zmianie przy dużych prędkościach za sprawą doładowania dynamicznego, którego wlot znalazł się wreszcie tam, gdzie jest najbardziej użyteczny.

To cudo umieszczono w jeszcze bardziej niż poprzednia, kompaktowej ramie, budowanej technologią nazwaną przez Honde FDC (Fine Die-Cast). Rama jest mniejsza, cieńsza i lżejsza, ale tak samo wytrzymała i sztywna. Zatem jakkolwiek by się nie nazywała owa technologia, to chyba działa...i jest fajna, na co wskazuje nazwa. W celu maksymalnej centralizacji masy Honda dokonała kolejnego majstersztyku. Rozstaw osi jest krótszy
o 22mm od modelu poprzedniego. Normalka, powiecie, ale tylny wahacz jest dłuższy o całe 5mm. Wynika to właśnie z kompaktowej budowy ramy i silnika motocykla. Wszystkie te rozwiązania mają gros zalet, ale jedna jest niezwykle ważna dla użytkowników. Szczególnie tych, którzy lubią się wybrać na tor wyścigowy i ostro poganiać po winklach. Nowa Honda CBR 600 RR jest bardzo, bardzo wąska. Niemal tak jak jej dwucylindrowa konkurencja spod znaku Ducati.
ej coś mi obrazki nie wychodzą możecie pomóc?? jak coś to na ścigacz.pl są te obrazki co o niej sądzicie? ja myśle że to super motorek dużo ulepszeń konstruktorzy chcieli dorównać innym nowym 600


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Motoryzacja Strona Główna -> Motocykle Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin